Åpningstider:

Alle dager: 05.00-24.00

Bemannet åpningstid:

Mandag, Onsdag: 08.30-22.00
Tirsdag, Torsdag: 07.00-22.00
Fredag: 08.30-20.00
Lørdag: 09.30-13.00
Søndag: 16.00-20.00

Barnepass:

Mandag, Onsdag, Fredag: 08.45-12.00
Mandag - Torsdag: 17.00-19.30
Lørdag: 09.50-12.00

Følg oss på Facebook

  • 26.02.2015 09:49:04

    48 timers salg! Gjør et kjempe kupp på medlemskap! Bli medlem i dag eller i morgen og betal kun kr 0,- ut april! (Adm gebyr tilkommer og gjelder ved binding 12 mnd.) Kanskje du kjenner noen som burde vite om dette??

  • 17.02.2015 14:21:57

    Benkpress er en svært populær øvelse på et hvert treningssenter. Vi går her gjennom korrekt teknikk av denne øvelsen: 1. Oppspenn og posisjonering: Et riktig og godt oppspenn identifiserer god teknikk i benkpress. Skulderbuen (øvre del av rygg), hodet, og rumpa skal være i kontakt med benken, beina skal plantes godt i bakken. God svai i ryggen er essensielt for å få til et godt oppspenn. Legg deg ned på benken, slik at du ser rett opp i stangen. På denne måten vil du få stangen litt foran deg når du løfter av, og slipper at du "krasjer" i stativet under løftet. 2. Selve løftet: Retraksjon i skulderbuen, det vil si at du klemmer skulderbladene lett sammen, og unngår at skuldrene faller frem i slutten av løftebevegelsen. Du får da en kortere bevegelsesbane, mer stabilitet i skulderleddet, og er mindre utsatt for skader/feilbelastning. Senk stangen rolig ned til det høyeste punktet på brystet, og press opp igjen. Smalere grep gir mer stress på skuldre/triceps, bredt grep gir mer stress på brystet.

  • 17.02.2015 08:13:24

    BodyBalance med Kari i dag kl. 09:00. Corebar HIT utgår i dag pga sykdom.